Kategóriák
  • Újdonságok
  • Akciók
  • Táplálékkiegészítők
    •  
  • Ruházat
    •  
  • Küzdősport felszerelések
    •  
  • Kiegészítők
    •  
  • Fitnesz eszközök
    •  
  • Gyógyhatású készítmények, sport krémek
    •  
  • Edzésprogramok, bérletek, rendezvények
    •  
  • Tanfolyamok
  • Támogatások
TOP termékek
Termékajánló
Fizetési megoldás
Hírlevél
Házhozszállítás

Egészségmagazin
2021.02.22 14:41

Japán módszer - 5 perc - alakformálásra, és hátfájásra is jó

Japán szakemberek évtizedekkel ezelőtt kifejlesztettek egy igencsak egyszerű, de hatékony módszert, amivel javíthatunk alakunkon. Ez a módszer nem csak a lógó hasat szünteti meg, hanem a gerincoszlopunk természetes állapotát is visszaállítja. Megváltozik a tested kontúrja és a derék karcsúbbá válik.

Ezt a módszert ismertető könyv nagyon hamar bestsellerré vált, de ahhoz, hogy megismerjük, elég a főbb fejezetcímeket elolvasni, illetve az ehhez kapcsolódó bekezdéseket. Ez a csodás technika mindenki számára segítség lehet, aki nem szeret edzésre, vagy sportcsarnokba járni, de képes öt percet minden nap áldozni arra, hogy ezt a törölközős gyakorlatot végrehajtsa.

Hogyan szüntessük meg a lógó hasat?

 

  1. A törölközőt tekerjük fel szorosan. Hosszának legalább 40 cm-esnek, átmérőjének pedig körülbelül 10 cm-esnek kell lennie.
  2. Ülj le egy kemény, vízszintes felületre, például fitneszmatracra, heverőre vagy a masszázsasztalra. Ezután tedd a feltekert törölközőt is erre a felületre.
  3. Feküdj a felületre úgy, hogy a feltekert törölköző a derék alatt legyen. Pontosan a küldök alatt. Ez nagyon fontos a gyakorlat helyes végrehajtása szempontjából.
  4. A lábaidat tedd egy kicsit terpeszbe és talpaidnál érintsd össze. Akkor csinálod jól, ha a nagy lábujjaknál érnek össze a lábfejeid. A sarkaknak körülbelül 25 centiméterre kell egymástól lenniük.
  5. A kinyújtott kezeidet emeld a fejed vonala fölé, a tenyereidet fordítsd lefelé úgy, hogy a kisujjaknál összeérjenek. Folyamatosan győződj meg arról, hogy a kisujjak a kézen és a nagylábujjak mindig összeérjenek.
  6. Feküdj ebben a helyzetben legkevesebb öt percig.
  7. Óvatosan kelj fel a gyakorlat után, semmiféle hirtelen mozdulatot ne végezz.

A gyakorlat végrehajtása során a gerinc természetes állapotába kerül, így megfeszül a has és a hasi zsír helyzete is megváltozik. Néhány ember számára eleinte nehéz öt percig ebben a helyzetben maradni. Ha te is közéjük tartozol, akkor eleinte csak egy percig végezzed a gyakorlatot, majd napról napra adj hozzá egy percet. Az eredményt már egy hónap után látni fogod. A legfontosabb, hogy ezt a gyakorlatot rendszeresen kell végrehajtani.

És egy videó, mely segít megcsinálni helyesen.