Kategóriák
  • Újdonságok
  • Akciók
  • Táplálékkiegészítők
    •  
  • Ruházat
    •  
  • Küzdősport felszerelések
    •  
  • Kiegészítők
    •  
  • Fitnesz eszközök
    •  
  • Gyógyhatású készítmények, sport krémek
    •  
  • Edzésprogramok, bérletek, rendezvények
    •  
  • Tanfolyamok
  • Támogatások
TOP termékek
Termékajánló
Fizetési megoldás
Hírlevél
Házhozszállítás

Egészségmagazin
2020.11.23 10:42

Támogassuk szervezetünk egészségét!

Szervezetünk megfelelő, egészséges működéséhez fontos, hogy rendes odafigyeléssel támogassuk, még a téli időszakban is, mikor könnyedén legyengül. Ebben az évszakban a vitaminhiány és a kevés napfény miatt immunrendszerünk igényli, hogy gyümölcsök, zöldségek útján pótoljuk a hiányzó vitaminokat és ásványi anyagokat, amik valljuk be, nem mindig hatékony megoldás. Éppen ezért találták ki a különféle tabletta, vagy más formában kapható, könnyen és gyorsan feloldódó készítményeket, amelyek tömény vitaminokat tartalmaznak. A készítmények által így könnyebben és hamarabb bejut a szervezetünkbe a megfelelő vitaminmennyiség. Persze ömagában semmi nem jó, ezért is figyeljünk minden szempontból egészségünkre!
 
Íme néhány jó tanács, amely segíthet minket szervezetünk egészségének fenntartásához:

1. Rendszeres Testmozgás:


Ingyenes stockfotó állóképesség, edzés, Egészség témában


Mindenki tisztában van azzal, hogy a testmozgás számunkra elengedhetetlen, hiszen a mozgás élénkebbé teszi a keringést, ráadásul még az immunsejtek termelődését is fokozza! Az Egészségügyi Világszervezet naponta 30 perc közepes intenzitású kardiomozgást,(példaként idesorolható: úszás, tabata, futás, kerékpározás) és hetente kétszer 30 perc izomnövelő mozgásformát javasol.

2. Megfelelő Táplálkozás:


Ingyenes stockfotó aratás, banánok, bódé témában

A téli időszakra való tekintettel, az idényzöldségek és gyümölcsök hamar elfogynak a piacon, ezért nagyobb odafigyeléssel állítsuk össze az egészséges étrendünket. Fontos, hogy változatos, tápláló és vitaminokban gazdag legyen. Az egyik létfontosságú vitamin, a C-vitamin, mely friss gyümölcsökben és zöldségekben van nagy mennyiségben. Télen a savanyú káposzta és a citrus félék a legideálisabb beviteli forrás.


3. Megfelelő vitamin mennyiség bevitel:


Ingyenes stockfotó alakzatok, bevont, Egészség témában

Sajnos a kevés napsütés, és gyümölcsök- zöldségek hiányában több odafigyeléssel forduljunk a helyes táplálkozásra és akár étrendünk különböző készítményekkel történő kiegészítése is szóba jöhet.
A napsütésben szegény időszakban a D-vitamin bevitele, kiegészítése fontos lehet.


4. Elegendő alvás:


Ingyenes stockfotó ábrándozás, ágy, álmodozás témában

Fontos szerepet játszik a megfelelő és kielégítő pihenés az immunrendszer működéséhez, ezért törekedjünk a korai elalváshoz és hagyjunk időt szervezetünknek az éjszakai regenerációjához!


forrás: Gyöngypatikák
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Éppen ezért figyelmedbe ajánljuk vitaminunkat, a Nutriversum C+D3 vitamin készítményt, hogy ezzel hozzájárulhassunk egészséged megőrzéséhez és szervezeted egészséges működéséhez!



További részletekért és információkért keresse fel weboldalunkat:

http://kakusei-sport.hu/C-vitamin-D3-Vita