TOP termékek
Termékajánló
Fizetési megoldás
Hírlevél
Házhozszállítás

Egészségmagazin
2020.11.01 06:59

5 gyakorlat a hasi zsír ellen

Tudjuk jól, hogy hasról fogyni igencsak nehéz. Egyik tanárom konkrétan azt mondta, ha már 20 évet beleöltél, hogy elhízzál, ne akarj 2 hét alatt tökéletes alakot. Na de akkor mi a megoldás? AZ elhízás melegágya a II típúsú cukorbetegségnek, magasvérnyomásnak, egyéb kísérő betegségeknek. Természetesen a legfontosabb, ha már megtörtént, ha már észrevesszük, akkor tegyünk ellene! Most mutatunk 5 olyan gyakorlatot, melyet ha rendszeresen végzel, egészen biztosan elérhetsz karcsúsodást normál étkezés mellett - nem túllépve a napi kalóriaszükségletedet! 

A hirtelen hasi hízás 5 oka: mutatjuk, melyiket hogyan ismerheted fel -  Fogyókúra | Femina

 

1. Kitörés lábcserékkel:

Vállszéles állásból lépj előre. Törzsed és combod, combod és az alsó lábszárad zárjon be 90 fokot. Szökkenés közben lábcsere. Végezd 30 mp-ig. (Amennyiben ez nehéz gyakorlat, csak kilépésekkel szökkenés nélkül végezd - minden gyakorlatot szabd edzettségi szintednek megfelelően)

How to Do the Jump Lunge: Techniques, Benefits, Variations

2. Hasprés

Feküdj a hátadra, térdeidet hajlítsd be, talpak a talajon. Kezedet rakd kereszbe a válladra, feszítsd meg a hasad, emelkedjen el a hátad a talajtól. Derekad végig laszorítva a talajon. 

Partial-Sit-Up | 24Life

3. Hegymászás:

Fekvőtámasz pozícióban fuss helyben. (folyamatos lábcsere, mintha futnál) Ezt a gyakorlatot is 30 mp-ig ccsináld.

Bodybuilding.com GIF - Find & Share on GIPHY

4. Oldalsó alkartámasz törzsfordítással

Helyezkedj el oldalsó alkartámaszba, másik karod tarkóra tedd. Érintsd meg a karodat fordítsd a törzsedet, utána fordítsd ki, tarkón lévő kezed felfelé néz. Hátad egyenes, lapockád zár. 10 ismétlés oldalanként.

The Best Plank For Strong Obliques | SELF

5. Négy ütemű fekvőtámasz

Vállszéles állásból guggolj le, ugorj hátra fekvőtámasz pozícióba, ugorj vissza guggolásba és ugorj fel állásba. 15-ször ismételd.

Burpee GIFs - Get the best gif on GIFER

 

Ezt a gyakorlatsort alapos bemelegítés után 7-szer ismételd meg, és komlett edzést kapsz.

 

Érdekelnek edzéseink?

Rendszeresen tudsz velünk edzeni online is. Heti 3 gyakorlat, ez azt is jelenti, havonta 12 különböző edzést kapsz, és otthon saját nappalidban követhetsz, melyet szakképzett edzől állítottak össze a Te részedre.

Részletek:

 https://www.tabataworld.net/klubtag